niedziela, 27 września 2009

Po tygodniu

Po tygodniu przyjmowania czampiksu mogę napisać, że:
  • palę coraz mniej (nie 30, a 24-25 papierosów), nie sprawia mi problemu wyjście z domu na godzinę lub dwie bez papierosów,
  • z objawów niepożądanych zarejestrowałem tylko godzinne zamulenie po porannej tabletce,
  • nie zauważyłem czegoś niepokojącego po wypiciu alkoholu, a w sobotę trochę wypiłem (już po godzinie od wzięcia tabletki), nie zauważyłem też większego pociągu do papierosów przy okazji picia,
  • jeśli już zapalę to bardziej z przyzwyczajenia niż z potrzeby (tutaj jeszcze myślę nad zamiennikiem), głodu nie czuję, 
  • papierosy smakują znacznie gorzej, nie dopalam do końca.
Właśnie łyknąłem ostatnią tabletkę 0,5 mg. Jutro rano czeka mnie dawka 1 mg warenikliny w jednej pigule. Wyznaczyłem datę rozstania się z papierosami. To będzie za 6 dni, w sobotę 3 października.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz