poniedziałek, 21 września 2009

Pierwsza piguła

Dzisiaj ok. 8 rano wziąłem pierwszą pigułkę (0,5 mg). W zasadzie od razu poczułem mdłości, ale pomyślałem, że to przez pusty żołądek i zjadłem śniadanie. Mdłości ustały. Przez pierwsze półtorej godziny nic się nie działo. Teraz mam lekkie zawroty głowy i jestem trochę otępiały. To jednak nie przeszkadza mi normalnie funkcjonować. Źle będzie wtedy kiedy będę miał problemy z pisaniem na klawiaturze, ale tutaj nie zauważyłem większych trudności. Nie wiem czy ten stan to wynik działania warenikliny na α4β2 czy też podświadomość (tyle naczytałem się o działaniach ubocznych Champixu).

Jak smakują papierosy? To jeszcze za wcześnie, żeby smakowały inaczej. Wypaliłem jednego papierosa po wzięciu Champixu i smakował jak zwykle. Mam jednak wrażenie jakbym przed chwilą palił, a było to godzinę temu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz