wtorek, 20 lipca 2010

Zaczynamy

Dzisiaj rano wziąłem pierwszą tabletkę 0,5 mg i wyznaczyłem datę kiedy przestanę palić, to będzie w 10 dniu leczenia 29. lipca. Nie będę przy tej próbie ponownie opisywał wszystkich objawów i odczuć pochampixowych. Podejrzewam, że będą podobne do tych kiedy rzucałem po raz pierwszy. Wareniklina działa jednak na mnie jak poprzednio. Już dzisiaj, po tej pierwszej tabletce odechciało mi się palić. To pewnie minie jak tylko zostanie wydalona z organizmu, ale po zwiększeniu dawki myślę, że będzie dobrze. Nie wiem tylko jak długo mam brać. Nie chcę powtarzać całej kuracji (3 miesiące), bo źle to wspominam. Nie paliłem kilka dobrych miesięcy i myślę, że teraz to tylko kwestia odstawienia substancji chemicznej (nikotyny), a cała reszta (umiejętność życia bez papierosa) nie została jeszcze zaprzepaszczona.

Champix cholernie podrożał. Teraz opakowanie startowe (25 tabl.) kosztuje 175 zł, a nie 110 zł jak kilka miesięcy temu. I to nie jest kwestia apteki/hurtowni, sprawdziłem kilka, to producent podniósł cenę... No nic, ostatecznie jest to kwota, którą wydaję teraz na papierosy.

4 komentarze:

  1. hmmm skad ja to znam. Przeszlam całą kurację. Po 6 miesiacach niepalenia, znowu palę. Smutne to niestety. Może spróbuję jeszcze raz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj, koniecznie spróbuj. Myślę, że warto. Nie wiem jak długo palisz ponownie, ale być może jeszcze nie wszystko jest zaprzepaszczone i nie będziesz musiała przechodzić całej kuracji. Ja mam taką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, ja tez rozpoczelam druga kuracje champixem..od poniedzialku czyli zaledwie dzien wczesniej ..trzymam kciuki. dziwne jest teraz to ze fajki mi lekko zobojetnialy juz po 3 tabletkach nie jak za pierwszym razem.. boje sie tylko objawow nieporzadanych.. za pierwszym razem mialam okropne nie do zniesienia mdlosci..trzymam za Nas kciuki!! pisz czesto bo zagladam tu teraz codziennie
    gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Małgorzato! Ja też czuję, że tabletki działają jakoś szybciej, już po dwóch tabletkach potrzeba palenia jest jakby mniejsza. Może wystarczy tylko miesiąc, albo dwa. Tylko jak to sprawdzić. Napisz jak długo paliłaś pomiędzy próbami. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń