piątek, 16 października 2009

LajfRiłords

Jeszcze we wrześniu pisałem o programie wspomagającym rzucanie palenia przygotowanym przez Pfizer, producenta leku. Na stronie liferewards.pl osoby przyjmujące Champix mogą założyć konto i korzystać z zasobów: porad, informacji o dobroczynnych efektach rzucenia palenia itp. Niestety portal działa koszmarnie, po kliknięciu w kilka linków zawiesza się i wypisuje różne błędy. Zgłosiłem do to Pfizera dwa tygodnie temu. Otrzymałem odpowiedź, że zajmą się tym i w ciągu tygodnia powinno być naprawione. Nic takiego się nie stało. Napisałem więc ponownie. Tym razem odpowiedział brand manager od Champixu i wyznaczył kolejny tydzień na załatwienie sprawy. Także i po tym, drugim tygodniu nic się nie zmieniło. Portal jest przemyślany i jest w nim dużo motywujących informacji, ale nie można z nich swobodnie korzystać, bo portal zawiesza się. Co więcej nie dostałem ani jednego SMSa ani e-maila, które miały być wysyłane codziennie w trakcie trwania programu... Pfizer prowadzi ten program w innych krajach. Z ciekawości zarejestrowałem się w brytyjskim wydaniu portalu, żeby sprawdzić czy tam też tak się zawiesza. Okazało się, że portal śmiga bez zarzutu.

Dzisiaj napisałem do dyrektora ds. marketingu Pfizer, bo sytuacja z portalem staje się coraz bardziej irytująca w szczególności dla kogoś kto rzuca palenie i chciałby skorzystać z dodatkowej pomocy. Mam wrażenie, że informacja o programie Life Rewards i działaniu samego portalu została celowo ukryta. Nikt o nim nie wspomina na stronach Pfizera w Polsce, nie ma też informacji w ulotce czy na opakowaniu Champixu. Ponoć jest wersja off-line dla osób niekorzystających z Internetu. Ciekawe czy ktoś ma do niej dostęp. Ja dowiedziałem się o programie z jakiejś notatki prasowej w Internecie szukając informacji o leku. Teraz tak się zastanawiam, czy tylko ja mam założone konto w tym portalu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz