środa, 9 września 2009

Recepta

Wróciłem od lekarza pierwszego kontaktu. Po kilku pytaniach o moje zdrowie psychiczne (w tym czy mam myśli samobójcze) doktor wypisał receptę na opakowanie startowe Champixu. Dodatkowo zlecił mi badanie krwi. Poza morfologią ogólną krew ma być zbadana pod kątem pracy nerek (kreatynina, sód, potas), bo jak zauważył lekarz takie neurotyki mogą źle wpływać na pracę nerek. Przed kolejną dwutygodniową dawką leku mam zrobić ponownie te badania, wtedy wyniki będzie można porównać z tymi sprzed rozpoczęcia terapii Champixem i ewentualnie zareagować/przerwać terapię gdyby okazało się, że parametry "nerkowe" są gorsze.

2 komentarze:

  1. HI, PO PRZECZYTANIU JAKIE CHAMPIX MA SKUTKI UBOCZNE PRZERAZILAM SIE JESTEM 4 TYDZ, NA CH.I MAM BOLE GLOWY , BEZSENNOSC, BRAK APETYTU,I NUDNOSCI ,ALE 16 DNI NIE PALE JAK TY SIE CZUJESZ ? UWAZAM ,ZE TO MILO, ZE ZAPROSILES NAS NA SWOJA STRONE , DUZO BARDZO WAZNYCH INFORMACJI, KTORE WSZYSCY CO ZAZYWAJA TE LEKI POWINNI ZNAC , DLACZEGO NIE ZAGOSCISZ DLUZEJ W NASZYM FORUM ,MYSLE ZE DUZO BYS POMOGL SWOJA WIEDZA , CZY JESTES LEKARZEM ?CZY APTEKARZEM? PA

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :-)

    Ja jestem pod koniec trzeciego tygodnia (piąty dzień bez papierosów). Nie zauważyłem żadnych objawów niepożądanych poza słabymi nudnościami przez kilkadziesiąt minut po wzięciu tabletki. Pomaga dużo wody, albo przekąszenie czegoś. Odpowiadając na Twoje pytanie - nie jestem lekarzem ani farmaceutą. Wszystko co piszę opieram na wiedzy zdobytej w Internecie i oczywiście własnym doświadczeniu. Osoby zainteresowane z forum zapraszam do czytania postów tutaj.

    OdpowiedzUsuń